HVORDAN AFGIVER JEG EN ORDRE?:

Du kan vælge at handle som gæst eller ved at oprette en konto. Når du vælger at oprette en konto, gemmer systemet dine oplysninger og giver dig mulighed for at holde styr på alle dine tidligere placerede ordrer.


Du vælger de varer, du vil købe, ved at lægge dem i indkøbskurven. Du er fri til at rette og tjekke indholdet af indkøbskurven, indtil du har afgivet ordren.

Når du er klar til at bestille, skal du klikke på "fortsæt... og derefter indtaster du dit navn, adresse, e-mail og telefonnummer.

Derefter vælger du, hvordan din pakke skal leveres eller afhentes påm vores lager.

Indtast evt. rabatkode i rabatkodefeltet og tast brug og fortsæt til betaling.

HVOR ER MIN ORDRE?:

Du vil modtage en ordrebekræftelse på mail, kort efter at du har afgivet din ordre. Du vil også modtage en mail, når vi pakker din ordre, og når vi sender den. Husk at tjekke din spam, hvis mailen ikke dukker op.

Du får et trackingnummer til GLS, så du kan følge din pakke

Bemærk, at GLS kun leverer pakker på hverdage.

HVORDAN RETURNERER/REKLAMERER JEG 

PREPAIR accepterer returneringer senest 14 dage efter modtagelsen af varerne. Udfyld vedlagte returnota med navn, leveringsnummer og årsag til returnering.

Hvis du vil reklamere over en vare udfyldes medsendte returseddel med navn, leveringsnummer og forklaring af fejl og sendes retur.

Vi vil sende en ny varer hvis muligt ellers bliver dine penge returneret til det kort, der er brugt ved købet.

Hvis du ønsker at returnere din pakke, kan du bruge dette link til at købe returlabel 49,- (kun dansk kunde) beløbet vil blive fratrukket din kreditnota. Ved reklamation vil de 49 kr. ikke blive fratrukket.

https://gls-group.eu/return/your/package/9da46f336686d62be32a66a527de0435151cba05f45c7580313128d66b3eec0b57060603a636241112b216e7c61f1eedc7d8d9bfadab65d5761fbf90e541c3f577931e544dcd784b

Vi accepterer ikke varer der er blevet slidt, ændret eller vasket. Det originale hængemærke skal også være intakt. Så snart vi har modtaget de returnerede varer, og de har gennemgået en kvalitetskontrol, krediterer vi dit kreditkort. Vi krediterer kun det kort, der blev brugt til at købe varerne. Gem venligst din portokvittering som bevis på, at pakken blev sendt. Du er ansvarlig for returudgifterne. Vi accepterer kun returneringer, når de sendes med den oprindelige kvittering.

Som kunde kan du klage over fejl og mangler, der opstår inden for 24 måneder efter købet. Men hvis defekter, mangler, eller slitage skyldes uagtsom brug, manglende vedligeholdelse, eller simpelthen på grund af normal slitage din ret til at klage er givet afkald på. I tilfælde af en klage eller manglende levering bedes du kontakte os direkte på telefon +45 7216 1770 eller sende en e-mail til: webshop@prepair.dk

 

Send venligst alle returneringer/reklamationer direkte til følgende adresse, vi kan ikke modtage fra en pakkeshop

PREPAIR
Rudolfgårdsvej 15 B
DK-8260 Viby J

JEG HAR MODTAGET EN KREDITNOTA; HVORNÅR KAN JEG FORVENTE MINE PENGE TILBAGE?:

Så snart vi har modtaget din returnering, får du en e-mail fra os, hvilket betyder, at vi har oprettet en kreditnota og samtidig refunderet dine penge til det kreditkort, du brugte, ved at købe varen(e). Det er ikke nødvendigt at give os nogen bankkontooplysninger, fordi vi refunderer dine penge tilbage til det samme kreditkort, du brugte, og købte varen (e) i første omgang.

Normalt vil du modtage din refusion i løbet af et par dage, men nogle gange kan du forvente en længere behandlingstid.

JEG HAR MODTAGETY MIN ORDRE; MEN DET ER IKKE HVAD JEG BESTILTE?:

Hvis du modtager en forkert vare, så lad os det vide med det samme og ring til os på +45 7216 1770 eller mail os på webshop@prepair.dk og vi vil sørge for du får den vare, som du har bestilt.

 

FORSENDELSE:

Forsendelse i Danmark (undtagen Grønland og Færøerne) til en GLS-shop i nærheden af dig 39,-DKK. og til din hjemmeadresse for 59,- kr.

Gratis levering på bestillinger 399,- til en GLS Pakkeshop.

Leveringstiden i Danmark er typisk ca. 1-3 hverdage.

Desværre er det ikke muligt at lave særlige aftaler, når du bestiller, som levering i udhuse, garager osv.

INTERNATIONAL FORSENDELSER:

Vi sender til følgende lande uden for Danmark:

Norge


Svend

Finland

Tyskland

Nederland

Alle forsendelser til udlandet leveres af GLS og sendes som en forsikret pakke

 

BEMÆRK: Vi forbeholder os ret til at annullere en ordre, hvis fragtomkostningerne til fjerntliggende områder overstiger en vis størrelse.


FORSINKET LEVERING 

Hos PREPAIR gør vi vores bedste for at sende og levere din pakke så hurtigt som muligt inden for 1-2 hverdage. Vær opmærksom på, at leveringstiden under salgskampagner eller ferieperioder kan blive forsinket.

Vi har intet ansvar for leveringsforsinkelser forårsaget af fragtfirmaet.

KUNDESERVICE:

Har du brug for hjælp til din ordre, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice via e-mail: webshop@prepair.dk eller ring +45 7216 1770, mandag til fredag mellem kl. 8.00 og 15.00 BEMÆRK LUKKET ALLE HELLIGDAGE

 Vi accepterer ikke varer, der er blevet slidt, ændret eller vasket. Det originale hængemærke skal også være intakt. Så snart vi har modtaget de returnerede varer, og de har gennemgået en kvalitetskontrol, krediterer vi til dit kreditkort. Vi krediterer kun det kort, der blev brugt til at købe varerne. Gem venligst din portokvittering som bevis på, at pakken blev sendt. Du er ansvarlig for returudgifterne. Vi accepterer kun returneringer, når de sendes med den oprindelige kvittering.

Som kunde kan du klage over fejl og mangler, der opstår inden for 24 måneder efter købet. Men hvis defekter, mangler, eller slitage skyldes uagtsom brug, manglende vedligeholdelse, eller simpelthen på grund af normal slitage din ret til at klage er givet afkald på. I tilfælde af en klage eller manglende levering bedes du kontakte os direkte på telefon +45 7216 1770 eller sende en e-mail til: webshop@prepair.dk

 

 

 

 

 

 

Left Fortsæt med at handle
Din Ordre

Din indkøbskurv er tom